REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jaworzno] Salon Mebli "Bodzio"
Jaworzno, Pechnik
Długa 17inwestycja
Pokaż inwestycję
Długa 17
Kraków, Śródmieście, Długa 17
Fabryka baterii do samochodów LG Energy Solution Wrocław Sp. z o.o.inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka baterii do samochodów LG Energy Solution Wrocław Sp. z o.o.
Biskupice Podgórne, Seulska
[Poznań] Kolejka Górska "Alpine Coaster"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Kolejka Górska "Alpine Coaster"
Poznań
[Poznań] Budynek wielorodzinny "Cerisier Résidence"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Budynek wielorodzinny "Cerisier Résidence"
Poznań, Grunwald, Smardzewska 5
Beyond Data Centreinwestycja
Pokaż inwestycję
Beyond Data Centre
Poznań, Nowe Miasto
[Poznań] Budynek wielorodzinny "Kadłubka 2"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Budynek wielorodzinny "Kadłubka 2"
Poznań, Jeżyce, Kadłubka 2
Karpia 22inwestycja
Pokaż inwestycję
Karpia 22
Poznań, Stare Miasto, Karpia 22
Volkswagen przeniesie całą produkcję silników diesla do Polkowicartykuł
Pokaż artykuł
Volkswagen przeniesie całą produkcję silników diesla do Polkowic
Niemiecki koncern motoryzacyjny Volkswagen AG planuje kolejne inwestycje w jedną ze swoich najlepszy...
Jelcz-Laskowice: Fabryka Toyoty zwiększa zatrudnienie o 650 nowych pracownikówartykuł
Pokaż artykuł
Jelcz-Laskowice: Fabryka Toyoty zwiększa zatrudnienie o 650 nowych pracowników
Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami i planami inwestycyjnymi, fabryka silników japońskiej Toyoty w...
Platforma logistyczna Stuart wjeżdża do kolejnego miasta w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Platforma logistyczna Stuart wjeżdża do kolejnego miasta w Polsce
Stuart, platforma logistyczna obecna nad Wisłą od 2020 roku, poszerza swoją obecność i wkracza do kolejnego województwa. Poznań to dziewiąte miasto na mapie Polski, w którym dostępna jest już usługa szybkich dostaw na ostatniej mili.
We Wrocławiu powstają nowe, elektryczne samochody dostawcze legendarnej marki Nysa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstają nowe, elektryczne samochody dostawcze legendarnej marki Nysa [ZDJĘCIA]
Do jeżdżących już prototypów polskiego elektrycznego samochodu dostawczego (rządowy projekt e-Van) oraz powstającej osobowej Izery, dołącza samochód dostawczy legendarnej polskiej marki z czasów PRL-u – Nysa. Pojazdy tej marki powstają we Wrocławiu. W założeniach nowe samochody mają mieć zakres dopuszczalnej masy całkowitej od 3500 do 4250 kg. Przedstawiciele firmy informują, że z dwiema bateriami niwa, elektryczna Nysa powinna ważyć około 2000 kg bez zabudowy. Z zabudową skrzyniową ładowność będzie się kształtować w przedziale od 1200 do około 2000 kg, a z zabudową furgonową od około 1100 do 1750 kg.
Malta Viewinwestycja
Pokaż inwestycję
Malta View
Poznań, Termalna
Ważny krok ws. Kolei Dużych Prędkości do Poznania. CPK składa wniosekartykuł
Pokaż artykuł
Ważny krok ws. Kolei Dużych Prędkości do Poznania. CPK składa wniosek
Spółka Centralny Port Komunikacyjny złożyła wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla odcinka Pleszew – Poznań. Jest to 65-kilometrowy fragment linii kolejowej numer 85 i inwestycji Sieradz – Kalisz – Pleszew – Poznań. Stanowi ważny element „Y”, czyli linii Kolei Dużych Prędkości, które połączą kluczowe miasta w regionie oraz będą istotnym punktem transeuropejskiej sieci TEN-T.
Panattoni buduje pod Poznaniem nowe, wielkie centrum dystrybucyjne dla Grupy H&Martykuł
Pokaż artykuł
Panattoni buduje pod Poznaniem nowe, wielkie centrum dystrybucyjne dla Grupy H&M
Panattoni, najaktywniejszy deweloper powierzchni przemysłowych na świecie, już zrealizowało ok. 230 000 mkw. powierzchni dla Grupy H&M o bardzo wysokim standardzie ekologicznym, a w tym roku deweloper dostarczy kolejne 82 000 mkw. w regionie Poznania. Panattoni uzyska certyfikację środowiskową metodą BREEAM co najmniej na poziomie Excellent. Obiekt wesprze e-commerce Grupy H&M.
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznania
Przyspieszenie pociągów do 320 km/h na projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Poznań w sposób zdecydowany podniesie atrakcyjność dla pasażerów korzystających z nowej infrastruktury.
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacji
Prace rewitalizacyjne na 47-kilometrowym odcinku Radzice - Wolanowów k. Radomia przekroczyły półmetek. Ułożyliśmy ponad 28 km nowego toru i wymieniliśmy 35 km sieci trakcyjnej. Bezpieczniej jest na 13 z 16 wyremontowanych przejazdach kolejowo-drogowych. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Rewitalizacja wraz pracami uzupełniającymi jest realizowane z budżetu państwa oraz środków własnych PLK o łącznej o wartości blisko 150 mln zł netto.
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
"Wiedenka" dla szybszych pociągów – perony dostosowane zostaną do prędkości 160 km/hartykuł
Pokaż artykuł
"Wiedenka" dla szybszych pociągów – perony dostosowane zostaną do prędkości 160 km/h
We wrześniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły prace na 21 stacjach i przystankach między Koluszkami a Częstochową, na których układadane są nowe płyty peronowe, dostosowane do prędkości 160 km/h. Roboty są prowadzone nocą, aby ograniczyć wpływ na ruch pociągów. Wymiana płyt na 39 peronach to pierwszy etap inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut.
REKLAMA